top of page


Det största misstaget de flesta företag gör Ă€r att prata med âallaâ
Ett sÀtt att bygga upp sitt företag Àr genom att kunna erbjuda flera olika tjÀnster som passar olika typer av mÀnniskor. Detta Àr bra! Men u
24 feb. 2023


Tre enkla tips att integrera mönster i din marknadsföring
Ett starkt varumÀrke Àr nÄgot de flesta företag strÀvar efter. Vi vet att ett starkt varumÀrke stÄr stadigt pÄ marknaden och kan driva...
6 feb. 2023


Your energy is your currency
"Varför ska jag anlita just dig?" En rÀtt vanlig frÄga som Àr vÀrd att fundera pÄ om du ska lyckas sÀlja in dig sjÀlv.
16 jan. 2023


HÀsten, roboten och mÀnniskan - bra kombo?
Som den hÀsttjej jag Àr hoppar det till lite extra i tarmluddet nÀr FÀrgfabriken bjuder in till en utstÀllning dÀr hÀsten spelar...
7 dec. 2022


DÀrför ska du vara personlig i din marknadsföring, sÀrskilt nÀr du pratar om arkitektur.
Arkitektur Àr ett av mina absoluta favoritÀmnen. Den omger oss överallt och vi upplever den konstant, utan att vi direkt reflekterar över...
23 nov. 2022


RödfÀrgspriset tar med oss pÄ en resa genom kulturarv, traditioner, fÀrg och framtid
NÀr RödfÀrgspriset delades ut i förra veckan till Ärets mest nyskapande, moderna arkitektur fick alla inbjudna följa med till Falun,...
21 nov. 2022


Det vi fokuserar pÄ tenderar att vÀxa
Idag nÀr jag cyklade hem frÄn ett möte i centrala Stockholm snubblade jag över Siri Carléns fÀrgsprakande och fantasifulla skulpturer pÄ...
8 nov. 2022
bottom of page